Friday, February 11, 2011

Bernam Jaya yang Berjaya...

hye sume........adoi hari yang teramat letih....huhu....
letih untuk apa?...hahaa...untuk amik pic kawen le....
sebenar benornyo aku terlupa yang ada job amik gambar kawen ari nie.....


tetiba si Aza (pemilik Butik Andam Nor)...mesej aku....


" malek...nie alamat untuk majlis akad nikah utk ptg nie...
.malek leh pergi dalam kul 4....sebab dia kawin lepas asar...bla..
bla..bla...."


ai...aza nie silap anta mesej ker.....so aku pun buka my Executive Planner......
tgk2....mmg dah tertera 'Job Butik'...
adoi......kelam kabut dibuatnye.....
nasib baik aku nie jenis orang yang sabar dan 'cool' hahhaa.....


pergi2 kawasan taman perumahan Bernam Jaya....leh pulak sesat!!!...
adoi...mmg dugaan....so terlambat sikit la aku....
nama pengantin pun aku x tahu....hahha....akibat gelabah yang terlampau!!!...adoi (sekali lagi)..
so....nie pic Kak Tengku Azira (i guess la)..hhuh..kalau silap sorryyyy...


kasutnya....
pengantin dimekap oleh Kak Wok.....
tepung ditawar....
tengku dan suaminya...
:)

No comments:

Post a Comment